Resa?

1kommentarer

 
Sambon har snackat om att han och Loppan skulle ta och resa någonstanns nu i vinter en V, men de lutar åt att hela familjen isåfall åker. Inget är bestämt eller bokat utan vi snackar fortfarande om de bara och kollar på olika alternativ. Egypten lockar mig väldigt men om vi åker hela familjen är de för sol och bad och då kommer vi stanna på området och inte bege oss ut på några längre utflykter.
 
 
Har precis pratat med Vaccinationskliniken och fått reda på vad man behöver för vaccin och vad de kostar. Finns 3 olika man kan ta och man ska även se över grundskydd. Detta gäller mig & Sambon men även Loppan måste vaccineras. Knodden är förliten då jag fortfrande ammar honom och  jag köper flaskvatten och kokar till honom om han behöver ersättning.
En av vaccinen måste man ta minst 1 månad innan för att de är två sprutor så sambon och jag få bestämma oss hur vi vill ha det.
Det är ju inte gratis att resa och jag kan inte bidra med så mycket precis så de är upp till sambon om han kan lösa det.
 
Vi får se.
Nu ska jag dricka kaffe och sätta mig i soffan med min bok en stund. Kram
 

1 kommentarer

Chris

05 Dec 2012 12:01

Pappa och jag kanske skulle ta och hänga på:)

Svar: Det hade varit något...Frågade Johan senast idag om de blir något och han svarade bara vet inte :P
Bechy

Kommentera

Publiceras ej