Bakat & Skapat idag! Även syndat!

0kommentarer

Idag har de bakats & skapats tårtor & cupcakes. Tårtorna är nyss klara och blev nöjd med dekorationerna men texten kunde varit finare, jag är utdålig på att skriva och har inga snygga utstickare till text. Fick några av en arbetskamrat men tror inte där var alla bokstäver plus de är svåra att få ur utstickarna igen då de är smala och ganska små. Jag visar ingen bild idag utan de kommer efter dopet i morgon.
 
Knodden har skrikt fruktansvärt 90 % av igår och idag så de blev ner på apoteket och köpa magdroppar i hopp om att de ska bli bättre. Detta & att ha dottern hemma med hennes energi och hennes förmåga till att stöka upp, hitta på bus och inte lyssna har lett till att jag tagit två snus idag. Hade de inte varit för jag vet att jag och sambon hade blivit fruktansvärda ovänner hade jag rökt istället.
 
Min bror blev 30 idag & han var och hämtade tåran jag gjort åt honom. Den blev väldigt uppskattad och tydligen var där några som var intresseade att beställa av mig sen ... Alltid kul att höra,
 
 

Kommentera

Publiceras ej