Fy bubblan

0kommentarer

Idag är jag trött, SÅ trött.
Knodden har gnytt mycket i natt och vid 04.30 ville han inte alls somna om så de var bara att gå upp. Han somnade om efter en stund men då vaknade dottern.
 
Loppan satte sig och tittade på disney junior och jag slumrade till runt 8 för att vakna till liv 20 min innan hon skulle vara på dagis och jag känner inte alls för att stressa idag och så ville hon vara hemma med mig och hjälpa mig i tvättstugan idag så de får hon vara.
Jag vet om att vi kommer gå varandra på nerverna sen men vi kanske kan rita eller någor, julpyssla lite mer kanske eller något för att hon inte ska bli så uttråkad och hitta på bus.
 
Mina små växer så de knackar. Knodden har nu gått in i 62 i byxor och 56 bodysarna är för små men 62 är förstora :/. Några passar honom den nya jag köpte och typ 3 till men resten är fortfarande förstora så han har knappt några kläder som passar just nu, så till min familj som läser bloggen så önskar vi oss lite mer kläder i julklapp till Knodden stl 62 men helst lite mintre modell om de finns. De som är köpta på Ica maxi är förstora fortfarande.
 

Kommentera

Publiceras ej