04.30 är en rolig tid!

1kommentarer

Idag somnade Knodden om efter matningarna i natt vilket betyder att jag fått sova största delen av natten med just avbrott för att ge honom mat men kunnat somna om nästan direkt efter igen. Dock väckte han mig 04.30 och somnade precis om. Sambon fick lämna dottern idag då jag är ruskigt trött och ska själv gå in och vila någon timme till. Man får passa på nu för om ca 1 vecka så får hon bara gå 15 timmar i veckan, men öppna förskolan har öppet Måndagar & Fredag för de över 1 år så vi kommer nog vara där ganska mycket sen.
 
Måste komma iväg och handla i dag. Sambon har lyckats slingra sig hela veckan med träning, match och igår fick vi besök av hans arbetskamrat med fru och Knodden fick jätte fina kläder med bamse på (dottern fick paket med). Var även uppe en runda på jobbet i går för en av mina arbetskamrater hade presenter till mina barn och de var pjamas till Knodden som var väldigt fin och målarbok och en lite nyckelpigga till dottern. Dottern satte sig och målade direkt när hon kom hem eller nästan, först bakade vi bullar. Kommer bilder idag med, men nu ska jag vila först.
 
Jag är jätte tacksam för att dottern fått något med. Jag vill inte att hon ska tro att hon är mindre omtyckt nu när lillebror har kommit. Hon är jätte glad för lillebror och vill gärna att det ska förbli så och inte att de ska uppstå svartsjuka nu när jag inte kan ge henne min fulla uppmärksamhet eller när lillebror är i centrum och hon inte. Tänk er, hon har varit i centrum i 4 år och nu är de en annan lite bebis som får ¨"all" uppmärksamhet.  Nej nu blir de dricka upp kaffe och sedan vila en timme eller två.
 
 
Kram
 
 

1 kommentarer

Annette

05 Oct 2012 07:23

Så bra att sakerna kom till användning, jag ger alltid till syskon så att dom inte ska känna sig utanför.. Kul att läsa att wilma målade i boken,, hoppas pyjamasen blir bra,, och ludwig tycker om den, o wilma gillar " pigan" kram o var rädda om er.

Kommentera

Publiceras ej