Ändrade planer

0kommentarer

Vi hade satt en datum för dopet men det kommer bli ändrat. Min svärmor är inte hemma den dagen utan kommer hem dagen efter och vi vill att hon ska vara med så kommer komma en ny dag för dopet. När vet vi inte för det får vi ju se med kyrkan om när den är ledig mm. Helgen innan blir de inte för min bror ska ha sin 30 års fest då så kommer ev bli efter och då kommer inte min mamma kunna vara med för de är julmarknad på Jakri och hon ska jobba, men jag har ju en del andra familjemedlemar som kan komma och släktningar. Viktigt att min svärmor får dela den dagen med oss, speciellt för min sambo.
 
Sambon ranglade in här i natt väldigt väligt full och dryg som alla blir när de är för fulla. Jag och Knodden förflyttade oss ut till soffan och sov där. Dock sover jag där ganska ofta nu för blir för varmt i sovrummet för mig, hormonerna spökar i kroppen och jag är alltid så sjukt varm.
 
I em blir de nog bakning för oss. Var nere och handlade jäst & vetemjöl så kommer ev bli bullbak idag och cupcakes bakning, har 2 recept jag vill testa, så blir väll att testa 1 idag :).
 
Ha en skön söndag Kram!

Kommentera

Publiceras ej