Bör jag vara orolig.

1kommentarer

Ni som fått barn hur länge har ni blött efter? Har de minskat hela tiden och till sist vara helt borta eller har de kunnat typ öka efter någon vecka? Jag är lite orolig för infektion, ska till min barnmorska på Tisdag så får väll höra med henne då men är de normalt tro att efter ca 4 veckor få ökade blödningar som fortfarande håller i sig, mindre mängd men fortfarande blodigt. Det är ju nästan 40 dagar sedan Knodden föddes och jag blöder fortfarande.
 
Idag är sambon iväg på sitt håll och jag får försöka underhålla våra barn så gott jag kan. Vet ej vad man ska göra. Förslg på aktivera en 4 åring som inte kostar så mycket :P. Kallt ute och jag har inga riktiga kläder till att vara ute då jag fortfarande inte har lyckats få bort magen helt, fast de är egentligen inte magen som är de största problemet utan bysten, jag ej knäppa över bysten och magen är problemet när de gäller byxorna. Har 2 par leggins jag kan ha och 1 par mammabyxor, de är de byxorna jag får på mig i nuläget. Ganska kallt för leggins nu med! Vet ni att de suger ekonomiskt att vara mammaledig!!!

1 kommentarer

Alek

27 Oct 2012 19:46

Vi hade gärna kommit och lekt idag men haft hela dagen fullt upp, men hoppas vi kan få till en lek dag snart, Neo tyckte det var jättekul att leka med Wilma. Det är svårt med kläder efter graviditet men det bästa är om man har vanliga kläder som är lite töjbara men som man ändå kan ha nytta av sen som mys kläder eller nått. Pengar är bara problem vet hur jobbigt det är, synd dom inte växer på träd :/

Kommentera

Publiceras ej