Då var de slut

0kommentarer

Då har man sett de 5 släppta säsongerna av True Blood. Man blev beroende av den serien.
 
 
Nu undrar man vad man ska se och jag påbörjade Supernatural när den kom men såg aldrig alla säsongerna så blir nog att börja om med den, tror där finns 7 säsonger eller kanske fler?
 
Det har inte hänt för mycket, de flesta dagarna ser likadana ut för mig nu. Lämnar dottern på dagis, ute och går en runda och är hemma, det är typ min vardag nu. Försöker aktivera dottern den tiden hon inte är på dagis med. I Måndags gjorde vi en pumplykta och idag gjorde vi 2 nya lyktor på samma sätt som höst pysslet fast med fladermöss,spöke och pumpa på. Kommer bilder sen eller i morgon.
 
Undrar när man ska slua blöda. Ska till min Barnmorska nästa vecka på efterkontrollen så kollar med henne då. Mest rädd att man fått en infektion. Jag har ingen feber och inga störtblödningar men imellan åt får jag typ mensvärk och blöder fortfarande, mer blod nu än innan. Inga klumpar och ingen störtblödning utan mer blod än vätska.
 
Knodden min växer så de knackar, snart är han nog en liten knubbis och aptit har han fortfarande. Tycker jag ammar väldigt väldigt ofta. Rädd att han inte blir riktigt mätt men han går upp fint i vikt så mat får han ju :P. Han vaknar på nätterna men vilka spädbarn gör inte det? De tillhör bebis tiden att vara trött och lite sliten, de blir bättre. Dock är de tråkigt att se helt sunkig ut, vill ha bort huden som hänger och vill klippa mig, köpa lite nya kläder mm för att se piggare ut men pengarna är mindre varje månad nu så får ta de i omgångar. Jag prioriterar aldrig mig själv.
 
Påbörjat bakningen till knoddens kalas och i morgon blir de bakning av kanelbullar. Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram

Kommentera

Publiceras ej