Måndagen den 1 Oktober 2012

0kommentarer

 
Vad har då hänt idag?
 
Jo i morsse lämnade jag dottern runt 09.00 och efter det mötte jag upp T.T vid Ica. Gick in handlade lite frukost och traskade sedan hem till mig igen. Där åt vi frukost & efter vars en kanelbulle. Förflyttade oss till vardagsrummet som känns helt underbart att vara i nu när de är renoverat, öppet och ljust. Satt i soffan tills kl nästan var 12.30. T.T skulle hem och ut med hunden och jag hängde lite tvätt, vek tvätt och la in tvätt innan jag tog på Knodden och gick till jobbet för att hälsa på.
 
 
 
 
Nu har alla mina fina arbetskamrater träffat Knodden och fick drukigt lite kaffe och snackat lite med 4 av mina 5 arbetskamrater. Saknar dem gör jag imellan åt men saknar ej själva jobbet faktiskt. Nu när Knodden är ute med så har jag lite annat att göra med. Tänkte bjuda hem dem när de har tid på kaffe & nybakat med för de saknade mitt bakande sa de idag.
 
Efter besöket hämtade jag dottern och traskade till Netto, Köpte 2 utstickare som fanns där. Snöflingor & Löv. Så nu när jag har andra löv med kanske man ska göra några höst cupcakes och leverera på jobbet någon dag. Får se för jag har inte haft någon vidare lust eller ork att baka. Kanske ska göra några småkakor med, men vi får se.
 
Har tvättat upp de första plaggen som jag köpte igår så kommer nog bilder här inne när de har torkat.
Knodden deckade i mitt knä igen, han har sovit hela em och kvällen, men var vaken under fm ganska länge i streck så han tog väll ut sig där. Vaknat och ätit lite och somnat om igen, men han lär väll säga ifrån när han vill ha mat.
Nej nu tänkte jag natta dotter, bad sambon göra det men han är inne i sitt spelande och Knodden har ändå somnat så jag kan lika bra sätta mig där inne om filmen hon såg är slut, lovade att hon skulle få se den.
 
Kram
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej