Då börjar det :) <3

1kommentarer

 
Känner mig ganska trött men de släpper under dagen. Knodden sov gott fram tills 3-4 någon gång och sen känndes det som om han vägrade somna om. Han åt och åt och åt men blev inte riktigt nöjd. Rappade, bytte på honom mm men efter många om och men somnade han om igen vid 6-7 tiden och jag blev väckt av loppan 08.00.
 
Nu sitter man här. Loppan sitter och tittar på sin lilebror när han sover, sambon surfar på nätet och jag bloggar. Idag tror jag mina föräldrar skulle komma i kväll när mamma slutat jobba men på dagen har jag inget vidare planerat. Jo ska ner till CG en runda och tänkte ta T.T med mig. :).
 
Ni som fött vaginalt, hur länge har man "sammandragningar" i livmodern nu efter och finns de något man kan ta som lindrar dem? Man ska ju kontakta sjukvården om man får problem som feber, mycket blödningar från underlivet, illa luktande flytningar mm men det som kommer från mig nu är blodblandad vätska typ och de är normalt men kommer ni ihåg hur länge de varade, de är säkert olika på en ett ungefär.
 
I morgon ska vi tillbaka för PKU testet eller vad de heter och loppan ska få leka med F en stund på eftermiddagen. Nej nu ska jag passa på att duscha, ha en bra dag Kram!

1 kommentarer

Chris

23 Sep 2012 09:47

Ta alvedon innan du ammar, inte mycket mer man kan göra:) När du ammar drar livmodern ihop sig.

Mamma

Svar: fungerar inte, har testat!!!
Bechy

Kommentera

Publiceras ej