Dotterns rum

0kommentarer

Fick in möblerna på dotterns rum & sängarna in i vårt men gardroberna får stå kvar där de står i nuläget. De ska ju måla och tapetsera sovrummen med men när vet jag inte så jag tänkte ringa Staffanstorpshus i morgon och höra om de vet när de kommer, vi kan ju inte ha gardroberna så som vi har de i nuläget hur länge som helst och sätta in dem för att ta ut dem när det är dax att måla är värdelöst det med. Dotterns möbler är inte så svåra att flytta direkt som våra är.
 
Sitter här och har klåda på hela kroppen, helt sjukt, jag duschar typ dagligen pågrund utav denna klådan, varje kväll duschar jag och glömmer så klart smörja in mig så jag kommer vara torrare än torrast. Jag längtar så efter en dusch just nu så denna förbaskade klåda på kroppen slutar men dottern vill inte somna som vanligt och går jag in i duschen när hon är vaken så har jag en dotter som är halv vägs i efter 5 min. Sambon är och tränar nu men även om han skulle vara hemma så hör inte han ett skit när han sitter med sina jädrans hörlurar på sig varje dag/kväll och spelar. Det är de eller tittar på tv typ han gör om kvällarna. Här finns ju inte så mycket annat att göra men ändå.
 
Vill bara att förlossningen ska sätta igång snart med, finns det något man kan göra för att påverka det något? Jag får ju sammandragningar när jag anstänger mig men de blir liksom inga riktiga värkar av det, de bli spänd mage 1-2 gånger sen går de över igen...Jag vill ha regelbundna och tyck neråt så att ungen kan komma ut NU:
Dagarna går så sjukt sakta. Jag har varit hemma så länga nu med och alla dagar ser likadana ut typ.
 
Mega tråkigt!

Kommentera

Publiceras ej