Efter ca 5 timmar

0kommentarer

Kan jag sätta mig ner en stund och kolla Fejjan och blogga ett inlägg. Har städat hela dagen och när är här rent och fint här hemma. De ska ju komma åt golven i sovrummet på Tisdag så tänkte kunde lika bra börja flytta ut lite små saker så datorn har hamnat tillsammans med datorbordet i storarummet nu och lite leksaker som dottern ej leker speciellt mycket med har blivit utflyttat i uterummet.
 
 
Det har känts lite undertiden man städat med tryck neråt och hugg men inga sammandragningar så det var ju inte allt förstor påfrestning i allfall. Det var mest när jag konkade runt på lite tyngre saker eller när jag moppade golven som jag kände av det. Nu känns det som lite träningvärk i magen.
 
Kommer inte ihåg om jag har känt av knodden så mycket idag, lite när jag åt lunch med dottern men annars har jag varit i rörelse i stortsätt hela dagen. Så kan man med spendera en Lördag. Nu har jag tvärdrag i lgh för jag är så in i bombens varm och dottern har reda påbröjat uppstökningen av lgh igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej