En morgon i tårar!

4kommentarer

Idag har min morgon bestått av att tårar. Jag gråter för allt idag. Jag gråter för att: Det är tungt, jag blir varm för allt, jag har inga kläder som passar, legginsen kliar, magen kliar, Töjan åker upp, jag snubblar på saker, Loppan vägrar städa sitt rum trots kaos där inne. Sambon förvinner in i sin egen värld med hörlurar på sig, jag får städa idag trots jag gör de flera gånger i veckan, jag hör orden har du gjort det, varför inte mm, jag känner mig ensam, det gör ont när Knodden vrider och vänder sig, jag vaknar 3-4 gånger per natt, att Knodden inte vill titta ut till oss. Jag gråter för att jag är så TRÖTT!
 
Trött på att vara stor, klumpig och gravid! Trött på att känna att jag är ensam, Trött på att inte bli lyssnad på.
Trött på att vara gnällig, Trött på att alla dagar ser likadana ut, Trött på att bara vara.

4 kommentarer

Chris

15 Sep 2012 10:51

Gumman lilla. I samma sekund som knodden tittar ut är allt detta besvär ett minne blott. Det är bara att bita ihop, gråt, skrik, gnäll, för snart så får du fullt upp. Jag vet ni är 4 syskon:)
Kram, älskar dig
Mamma

Sussie

15 Sep 2012 10:55

Vet hur det känns :(
Inget roligt alls men kan trösta dig med att det går över.
Styrke kramar :) <3

louise

15 Sep 2012 20:28

usch . såna dagar har jag fast utan barn i magen . och jag brukar inte känna mig klumpig ;) det går över och snart , som dom andra säger är det över . ev några nya bekymmer som lite omväxling ;) kram och ge din sambo en spark i arslet från mig.

"Camping"-Agneta Borgström

16 Sep 2012 17:36

Kan verkligen relatera till hur du känner dig, trots att jag inte är gravid, så du är inte ensam, fina du! Sänder en massa energi och styrka till dig!
Kram Agneta

Kommentera

Publiceras ej