Finns värre

0kommentarer

Det klagades på mig att jag var så gnällig och negativ mm när jag väntade Knodden alltså för ungerfär en vecka sedan, men de finns de som är värre. Alla graviditeter är olika och jag tror att de som mår mindre bra påpekar detta väldigt ofta. Jag har stött på de som "klagat" på mig att jag var gnällig men som jag själv märker är minst lika gnällig som jag var. Tror inte man tänker på detta själv.
 
Idag har vi varit på sjukan med Knodden och gjort PKU testet och han sa inte ett ljud min lilla prins, men när de gällde att ligga på vågen var de inte lika lätt. Stackaren gallskrek de sekunderna de tog för vågan att registera och så fort han kom upp i min famn lugnade han sig igen. Jag kan gosa och snosa på honom hela dagen och jag älskar att vara nybliven mamma igen. Trots alla sena nätter och jobbiga dagar jag har framför mig.
 
 
De ringde från BVC idag och fick tid till på Onsdag, Loppan ska på fyra års kontroll den dagen så hela familjen får gå ner så skulle vi ta Knodden då med. Loppan vägrar sova som vanligt men Knodden sover sött nu. Jag tänkte leta upp en film och bara slappa en stund innan sängen kallar på mig. Borde lagt mig redan nu men vill se film.
 
 
Oscar verkar ha villat iväg, han kommer nog hem i kväll eller i natt. Ni får ha en bra kväll. Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej