Förvärkar igen!

1kommentarer

Ja då har man troligen förvärkar igen. Började känna av de runt 18 tiden och de håller fortfarande i sig. La mig en stund för att slappna av men kan inte de riktigt. Sambon och loppan har lagt sig i soffan och ska titta på en film så jag smiter nog snart in i badkaret och ser om de går över med lite värme på magen. De har ifos inte gjort de innan men det har ju oxå varit märkliga förvärkar sedan i söndags med som avstannat nästan direkt när jag la mig, Ibland spänns magen mega mycket och ibland är de som om de börjar men avtar innan den kommer ordentligt. Haft besök i kväll så inte vilat något alls mer än 15 min för en stund sedan men får se om de avtar nu. Det tror jag, ingen större skillnad på dessa och de jag känt innan så.
 
 

1 kommentarer

Fiffi

15 Sep 2012 20:28

Hoppas skrutten vill titta ut snart

Kommentera

Publiceras ej