Gnällig

1kommentarer

Fick idag höra att jag är väldigt väldigt gnällig, jag gnäller på allt och alla och inkl mig själv. Det stämmer nog, jag är väldigt gnällig och de är fel på de mesta i nuläget men so what? Jag har en anledning att gnälla, jag är trött, blir lätt irreterad, har ont (fast händer inte mer) och jag har absolut inget tålamod allt detta resulterar en mycket mycket gnällig människa som är medveten om det men kan inte göra något direkt åt det, jag hoppas att detta förvinner när knodden är ute. Så stå ut med mitt gnällande ett tag till ok. Nu ska jag gnälla igen!
 
Denna gången gnäller jag på att jag inte hittade butiken jag och syster var ute och letade efter. Var 100 på att jag sätt att det stod adress Tirupsvägen men inte fasiken hittade vi någon tygmarknad på Tirupsvägen. Sa till min syster att jag kommer garanterat hitta adressen igen när jag kommer hem (hittade ej den på mobilen när jag var där) och vad gör jag. Hittar adressen och vist stod de Tirupsvägen nr 9. Mycket mycket frustrerande. Tänkte ju jag skulle påbörja mitt projekt snarast, men de får ju vara så tills jag har fått tag i tyg.
 


Fick tag i målaren idag och på Tisdag kommer hon och påbörjar rummen så de betyder att dotterns rum ska tömmas igen på måndag och vi får ta ut de vi kan från vårt rum och sängstummarna får stå kvar mitt i rummet. Vi får sova på madrasserna på golvet och skulle hon inte tycka att vi kan ha dem där mitt i rumet så får jag försöka konka ut dem när hon kommit. 3 dagar tar det att få fixat rummen men sen är de gjort. Nu undrar jag var T.T tar vägen. Hon skulle vara här kl 12.10 sa hon hmmm!!!

1 kommentarer

Louise

05 Sep 2012 12:33

Gnäll på !!! ;) jobbigt med renovering mitt i ev barnafödande :/ kram

Kommentera

Publiceras ej