God morgon världen!

1kommentarer

 
Skulle starta vattnet nu på morgonen för att skölja av en tallrik men de kom inget, inte sett någon information om att de skulle stänga av vattnet idag men sedan är det mycket möjligt att jag missat det, jag blir mer och mer förvirrad för varje dag som går.
Ett ex till på min förvirring är att jag glömde ta in kläderna som hängde på tork ute igår så nu är de inte torra längre :/. Ser ut som de regnat ganska bra i natt så de lär vara dyngsura nu. Dock kan jag skylla lite på sambon med för han kom hem sist igår och gick förbi dem men tog inte in dem iheller. Hade jag kommit ihåg och säga till honom hade han gjort det men nu sa jag inget så tror han gick raka vägen förbi och reagerade inte ens på dem.
 
Idag lutar planerna åt lekplats & lite fika där med T.T på fm, sen blir de hem och se om vattnet kommit igång så man kan få undan lite disk och vänta in L & hennes familj. Dottern slog precis upp ögonen och frågade om hennes pojkar skulle komma idag, undra om dottern kommer ihåg dem eller ej. Vi höres mer senare. Kram
 
 
 

1 kommentarer

Louise

07 Sep 2012 09:18

Våra minns :)

Svar: Naw de är för söta!! :)
Bechy

Kommentera

Publiceras ej