Håller tummarna

0kommentarer

Håller tummarna för att min BM kan hjälpa mig idag att få en tid till läkare. Jag vet inte hur länge jag orkar. Effekten från hinnsvepningen = 0 tror jag. Haft mer "mestsmärtor" och bak i ryggen men inte mycket mer än så.
Dock har jag haft flera tillfälle i natt jag vaknat i vad jag trott var sammandragningar men magen har ej blivit hård utan mer som en kramp i nedre delen av magen. Jag fattar inget och för varje dag som går känner jag mig mer och mer nedstämd.
 
Dottern vill åka med sambon till dagis idag igen och varför skulle hon inte, jag betalar en 100% plats till henne så blir bara så irreterad när de tittar konstigt på en när hon kommer tidigt. Igår när jag hämtade henne så sa en av fröknarna. Jag trodde inte du var hemma, de menade säkert inget illa men jag tog det som om varför var din dotter på dagis så tidigt om du ändå är hemma.
 
Har precis intagit alvedon och se om värken i magen släpper. Utan sammandragningar så är de värdelöst. Gogglade runder på konisering och gravid/Förlossning de jag läste skrämde mig lite, ska höra med min BM idag om hon vet något om det.
Dock har jag glömt vilken tid jag ska vara där och skrivit så slarvigt i kalendern att jag inte vet om där ska stå 11.00-11.30 eller 11-50 :/ Typiskt mig så får ringa sen och kolla när jag ska vara där.
 
 
Hoppas ni får en bra dag så höres vi efter jag varit hos min BM med en liten uppdatering om vad hon sa.
 
 

Kommentera

Publiceras ej