Hemma igen.

0kommentarer

Då är man hemma igen efter ca 3 timmars promenad. Vi gick inte konstant i 3 timmar men jag var hemme ifrån i 3 timmar ungefär.
 
  • Vid lite över 11 möter jag T.T utanför vårt jobb. Gick in och hälsade på vår ena chef och sammordnare. T.T skulle friska sig för hon varit sjuk några dagar.
  • Efter det traskade vi hem till mina föräldrar och tog ett mat stopp för Knodden, han hade vaknat till på vägen och jag ville mata honom innan vi fortsatte.
  • Sedan gick vi vidare till klädinsamlings containerna (Kan ej stava till det) och slängde i 2 påsar med Loppans gammla kläder. De kan lika bra hamna där till bättre behövande än i soptunnan.
  • Netto var nästa stopp, där fanns inte för mycket roliga saker och T.T skulle till Ica med så väntade med att handla mat.
  • Ica införskaffade vi de vi behövde till maten, T.T och hennes sambo skulle äta Spagetti & köttfärsås och vi ska äta Chiliconcarne tänkte jag.
  • Hem en runda och hämta ståbrädan
  • Vidare till dagis & sedan hem.
Det var rundan som tog ca 3 timmar för mig att gå. Hemma hos mamma så ställde jag mig på vågen och minst - 6 kg är det nu. Har ju en del som ska bort men Knodden är ju bara 1 vecka gammal. Är osäker på hur mycket jag gick upp sammanlagt men på efterkontrollen kan jag ju se vad jag vägde dagen innan han kom.
 
 
Sambon och dottern är hos tandläkaren nu och jag ska ta en kopp kaffe. Väntar på Knodden ska vakna och få lite mat. Höres kanske mer ikväll. Kram

Kommentera

Publiceras ej