Knodden skapar luft i mängder!

1kommentarer

Knodden rör sig så mycket där inne att den skapar luft i hela magen. Undra vad den sysslar med egentligen, hela magen blir missbildad när de trycker ifrån.
 
I morgon ska man till BM. Tänkte höra mig för lite om hon har tips mm på hur man ska få igång allt. Risken är ju att man måste vänta tills man gått över 2 veckor innan de gör något. Sammandragningarna idag håller fortfarnde i sig men lugnat ner sig från när det var som värst innan idag och de högg till regält i underlivet. Nu är de som innan, kommer när jag aktiverar mig för att avta när jag varvar ner eller lägger mig. Tur man inte ringde in, inte lönt längre att ringa in. De är samma sak helatiden ju och jag är rädd för att födda påvägen in eller något för att jag inte ska märka skillnaden på förvärkarna och värkarna, Förhoppningsvis gör jag det.
 
Sambon har i stortsätt spelat hela dagen sitt jädran spel och jag har inte gjort något vidare vettigt iheller. Tänkte mysa ner mig i soffan och ev titta på en film om någon timme eller så. Ner och handla något gott men vet inte vad. förslag kanske?
 
Dottern har stökat upp på rummet igen och har en känsla av att hon kommer vara extra dryg ikväll för nu har vi inte gjort något speciellt alls idag så hon har inte gjort av med någon energi direkt.
Vi kanske höres senare. Ha en skön kväll!!
 
 

1 kommentarer

Fiffi

16 Sep 2012 19:20

Samma känsla om att föda på vägen hade jag men vi hann in trotts 2minuter mellan värkarna ... Hinnsvepning kanske ? Allt kommer gå bra ska du se

Svar: Vet inte när de gör de, om man måste gå över tiden mm. Ska prata med min BM i morgon
Bechy

Kommentera

Publiceras ej