Konstig dröm?

0kommentarer

 
Loppan vaknade för en stund sedan och sa
Loppan: mamma mamma, jag hade en sådan konstig dröm
Jag: Jasså? hade du en konstig dröm?
Loppan: Ja hör du inte?
(Målaren slippa i rummet sidan om)
 
Inte lätt att vakna till de, hon trodde hon drömde fortfarande. Lilla Loppan!
 
Natten har varit som vanligt vaknat 3 gånger och varjegång jag rest mig upp har magen spänt sig men förvinner när jag lägger mig igen. Nu på morgonen har jag haft mycket spänningar men de är mycket foster rörelser som gör det. Den rullar runder och bökar där inne nu och de bidrar till tryck och ont.
 
Som sagt tror jag slemproppen gick igår (Ej blodig) och jag skev på liberos forum om det och 2 st har svarat att dem kan återbildas, hur kul är det. Tror man att man är på rätt väg och får man sådana svar.
 
Loppan gick precis ut till målaren och sa till henne att hon kunde inte titta på disney channel när hon väsnades så.

Kommentera

Publiceras ej