Mådde jätte konstigt.

0kommentarer


Mådde jätte konstigt i går kväll. Det går knappt att beskriva vad det var som var fel. Men de var en väldig väldigt konstig känsla i kroppen och jag hade svårt att andas och det slutade med att jag grät mig till söms i soffan med dörren öppen så jag skulle få in lite mer luft i vardagsrummet. Det gjorde inte ont direkt utan mer att allt var så jobbigt. Det är inget kul alls att må så och det kommer vissa kvällar, jag kan inte alls förklara hur det känns så det är nog rätt frustrerande för min sambo.
 
Idag har jag känt av ganska mycket tryck ner till när jag gått. Det känns som om jag behöver kissa helatiden och det blir tungt i ryggen, men de gör inte direkt ont. Det är inga sammandragningar alls utan mer att det gör ont för att de blir så jobbigt. Ryggen orkar inte bära upp längre. Speciellt inte när jag väll får sammandragningar som händer lite då och då. Dock kvittar det hur mycket jag gnäller, Den kommer inte förrens den är redo ändå. Jag kan ha ont, gnälla mm men inte fasiken hjälper det.
 
Fick tag i Staffanstorpshus innan och de skulle ringa och kolla hur det ser ut med målningen mm. Jag fick inget nr fast jag bad om det utan hon skulle ringa och sedan höra av sig till mig igen, det har jag hört innan så. Ska cykla ner en runda till CG med idag tänkte jag, kanske bättre att göra det nu så är det gjort för jag kommer bli mega slö ju längre jag sitter här hemma och inte gör något vettigt alls. Ha en bra dag så höres vi säkert mer senare :).

Kommentera

Publiceras ej