Nästan lättare!

0kommentarer

Det är nästan lättare att skriva när jag INTE har sammandragningar/förvärkar eller så skiter man i och skriva något om det överhuvudtaget för det måste börja bli drygt nu. Tror alla har fattat att jag har den massa förvärkar som inte leder någonstanns nu. Är så trött på att de förvinner när jag lägger mig för att återkomma i samma sek som jag reser mig upp . Jag vet jag ligger i sängen och glor den sista tiden nu :/. Fungerar ju inte riktigt så.
 
Sitter och funderar på vad man ska hitta på med idag. Min morbror ringer i Fredags tror jag de var och sa att vi kunde hämta frysen från och med idag så de blir väll en runda in till Malmö i veckan och hämta den, de betyder att lilla skrubben ska göras vid.
 
Hejjar på J att hennes baby kommer nu snart, hon har BF idag och jag kommer bli så avis när deras tittar ut. Synd att man inte umgås något privat, vi snackar lite på facebook och hennes mamma bor på vår gård men vi umgås inte och de är ju lite synd nu när vi ska ha bebisar i samma ålder.
 
T var på ultraljud i Fredag och allt såg bar ut men de fick inte veta könet. En liten knodd till som inte ville visa det men tror de kommer göra extra ultraljud så kanske inte behöver vänta så jätte länge tills innan man får veta det. Det viktigaste är ju att allt var bra med den lille.
 
Dottern hade kaos på rummet i går morsse, så här fint hade hon gjort det!
 


 
 

Kommentera

Publiceras ej