Nattens händelser!

0kommentarer

 
Igår somnade jag och Knodden runt 22.30 eller något och vi sov fram tills runt 01.00 i natt när han vaknade och ville ha met, men sen blev det segare. Han ville inte alls bara somna om utan de var 2 blöjbyte, lite mer mat och lite gnäll med. Ta inte detta som om jag är negativ för de är jag inte, jag är inte ett dugg irreterad eller tycker det är jobbigt utan de är bara att jag berättar om min natt. Efter en 3 timmar somnade han till och då var de dotterns tur att vakna. Hon ville sova hos oss så fick henne i sängen med och så skulle hon ha dricka och klydda lite innan hon kom till ro och somnade. Hon fick sova sidan om sin pappa för Knodden sov sidan om mig och det är hon inte riktigt van vid, men de gick bra.
 
Dottern & sambon kommer vara mer tillsammans nu när Knodden är liten. Hon är så van vid att jag gör allt för henne och nu är där en liten en som kräver min uppmärksamhet mer. Hon är inte ett dugg elak mot honom utan stolt och vill gärna vara med, men det kan bli lite för mycket på honom helatiden och så känner jag mig väldigt dum när jag får säga till henne. Hon menar ju inget illa alls. Vill inte att hon ska känna sig bort puttad. De tar nog ett tag för oss alla att vänja oss vid att vi är fyra nu.
 
Idag ska vi på återbesök och Knodden ska göra hörseltest och Pku.testet eller vad de heter. Nu ska jag äta lite innan de blir en runda ner i byn och handla lite. Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej