Ny dag, nya tag !!

0kommentarer

Då säger jag god morgon mina vänner. Idag får vi se vad dagen bjuder på. Jag och dottern har ev nytt projekt på G men vi får se, kanske tagit mig lite vatten över huvudet men men skulle vara kul om man fixade det. Det är lite handarbete tänkte jag. Dottern kan ju inte göra för mycket men lite ska hon kunna göra ändå. Får kolla runder och se om jag hittar matrial till det, men det ska inte bli för dyrt iheller.
 
Snart dax att lämna dottern på dagis och sen ska jag damsuga här hemma tänkte jag. Det jag kan. Det är aldrig kul att städa när saker inte är på sin plats men vad ska man göra, jag kan inte trolla klart väggarna precis. Det får ju se märkligt ut ett tag framöver men det skulle vara så skönt om det blev klart snarast. Man ka ju tycka att om man båda ska ha nya golv och tak så kunde ju målarna & golvläggarna kommunicerat lite så man hade fått gjort allt efter varandra och sluppit släpa saker in och ut.
 
Nej du ska jag se till så dottern äter lite innan dagis. Ha en bra dag!! Kram

Kommentera

Publiceras ej