Nyfiken, så nyfiken.

0kommentarer

Idag gäller det, idag ska min fina vän T.T på ultraljud och jag hoppas att man kan se babyns kön. Det skulle vara så kul, min syster var på ultraljud för hjärtgransking igår och de kunde fortfarande inte se könet så vi får snällt vänta till Januari för att veta om om Loppan & Knodden får en flickkusin eller en pojkkusin. Jag är fortfarande kluven när de gäller systern och vad jag tycker är rätt & inte rätt, men de är hennes liv och jag stöttar henne med hennes beslut som hon tagit. Sen att man kan störa sig på vissa saker de gör väll alla syskon? Hjärtgranskingen gick bra och babyn mår bra där inne.
 
Snart är min första kopp te klart och Loppan ska titta på Dr McStuffins nu innan frukost och dagis. Hon tycker verkligen om den serien, undra om man kan köpa den någonstanns?
 
Om 1 vecka är de BF idag och om 1 vecka ska Loppan fotograferas på dagis det ska ju typiskt vara samma dag som BF men vad är oddsen att Knodden ska komma just den dagen? Skulle jag vara inne just då så får väll barnvakten se till så hon är fint klädd den dagen :).
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej