Nytt begagnat

0kommentarer

Detta blir sista inlägget för idag, har bloggat en hel del idag, brukar ligga på en 3 inlägg om dagen men detta är nog nr 6 tror jag. Har idag handlat lite begagnade saker och second hand.
Nytt för mig/ oss är:
 
1 par gardiner
2 baby leksaker
1 tunika/tjock tröja
1 par svarta byxor
& 1 body
 
I morgon ska vi åka och hämta en byrå till dotterns rum. Det ska bli så skönt att börja flytta tillbaka dottern saker i morgon och våra egna saker. Usch tycker inte alls om att ha så här trångt som vi har det nu och de blir så stökigt och skitigt fort. Man spenderar 5 timmar att städa för 2 dagar sedan och inte fasiken syns de nu.
 
Annat som hänt idag är att jag varit hos min BM. Knodden har sjunkigt längre ner men är fortfarande ruckbar (dock behöver den inte fixera sig). Hon var lite tveksam om den skulle stanna inne dessa 2 veckorna tills vi ses nästa gång. Man ska ju inte hoppas på för mycket för då blir man bara besviken men det är mycket mycket möjligt att den kommer tidigare och jag hoppas och håller alla tummar & tår på att den ska komma snart. Den är efterlängtat och jag vill slippa dessa extra kilon som jag lagt på mig eller på magen.
 
Sf mått = 35
H:ljud = 140
 
11 extra kg sedan inskrivningen. kanske 12-13 kg sammanlagt! Allt sitter på magen (lite i ansiktet)

Kommentera

Publiceras ej