Trodde de var idag men de är i morgon!

0kommentarer

Jag var sten säker på att idag är jag lika långt gången som med loppan men de är i morgon. Jag tänkte bara att hon är 8 dagar för tidig och det är idag men glömde ju att räkna med den dagen hon skulle födas och då blev de i morgon. Så om knodden följer samma möster så kommde den nu i dagarna. Hoppas Hoppas Hoppas.
 
Nu ska jag dricka mitt hallonbladste som jag fick tag i igår. Vår kära granne körde mig till Borgeby så jag kunde köpa det. 1000 tack! :). Smakar inte vidare gott direkt. På förpackningen stod det, sammandragande och stimulerar livmodern. Många dricker de inte för att sätta ingång sig själv utan för att de tydligen har mer effekt på själva förlossningen, smidigare förlossning och mindre blödning efter. Men ofta börjar de dricka det runt v 35 och skulle man få sammandragningar av det så ska man vänta någon vecka till. Jag är ju sent på de om man säger så. Upp till 4 koppar om dagen kunde man dricka. Jag har bara druckigt en sammanlagt och de var igår när jag köpt det, skulle göra det i gårkväll men kände mig konstigt, kände mig illamående och ont i mellangärdet så struntade i det men nu ska jag dricka det.
 
Rummen blev klara redan igår och vårt sovrum är i stortsätt klart, de ska upp saker på väggarna som sambon får fixa och under dagen ska jag pyssla med loppans rum, småsaker och de jag kan bära. Kommer bilder när allt är klart.
 
Efter dagis idag blir de biblioteket, har lovat dottern i flera dagar men inte blivit av så idag cyklar vi dit efter dagis.
Hörs mer sen! Kram

Kommentera

Publiceras ej