Vad är det som händer?

2kommentarer

Hur är det möjligt att ha sammandragningar i ca 7 timmar och tycka de gör riktigt ont och sedan har de inte hänt något. Kommer man in på ytterligare en kontroll för man haft så ont så är de exakt samma som i fredags. Vad händer, varför får jag så ont och inget händer? Det kommer ju sluta med att jag föder hemma om de inte behöver sätta ingång mig för jag inte vill öppnas. De ser inge medicinsk skäl till att starta de förtidigt så jag får snällt sitta här hemma och vänta på att det ska starta av sig själv som de inte verkar vilja göra. Ni kan inte förstå hur frustrerande detta är. Hur ont ska jag ha? när ska kroppen ge med sig och öppna sig? Jag har tydligen inte tillräkligt ont eller de varar inte tillräkligt länge för att vara förlossningsvärkar och efter undersöknigarna på livmodertappen så är jag inte redo, VARFÖR får jag så ont och så intensivt. De står att förvärkar inte gör så ont utan mer som mesnvärk, detta är inte menstvärk. Jag känner inte igen någon från första graviditeten så jag vet inte, jag tycker de är oehört jobbigt och igår blev de förmycket känslomässigt med, jag började alltså böla för att de inte startat. Jag vet inte vad jag ska göra!

2 kommentarer

Sussie

10 Sep 2012 11:40

Vet hur det känns, hade det likadant med Dominic...
Det gör ont som fan också händer set inget, hoppas det startar för dig snart.
Kram

Linda

10 Sep 2012 12:57

Usch, tycker synd om dig... Hoppas snart att den lille behagar att titta ut så du slipper ha ont! Kram

Kommentera

Publiceras ej