Ej uppe

0kommentarer

Min egen dator står fortfarande på golvet i vardagsrummet efter sambon hart lite kompisar här och spelat fred & lörd men de gör inte så mycket. När sambon inte är hemma kan jag använda hans och annars kan jag ha ipaden så kan alltid kolla de som behövs. Värre med spelen på fejjan med de är ju inte hela världen.
 
Bestämde mig att ta em morgonpromenad idag och de blev ca 4,5 km. Helt ok runda och vädert är ju helt strålande underbart idag. När man går eller när jag går så blir jag så varm så att de var lite kyligt i luften märkt inte jag om kroppen men ansiktet var lite kallt, men helt underbart med sol.
 
 
Knodden har blivit så duktig på att sitta nu, visst vurpar han efter en stund men han kan ändå sitta på golvet själv en bra stund nu. Nackdelen är att han lutar sig ofta så långt fram så han kräker, men sitta själv är han fortfarande inget fan av, mamma ska gärna bära omkring på honom hela tiden men det orkar jag inte. Han väger närmre 9 kg och inte en chans jag tänker bära på honom helatiden för han ska vara nöjd, nej han får vara sur ibland för de går helt enkelt inte.
 
 
Inatt var han dryg olle igen. Han vaknade vid 2 fick mat men då var jag så pigg så kunde inte somna om men vid 03.30 kände jag ögonen bli tunga igen och tror ni inte han startar då. Gnällande/skrikande konstant i stortsätt. Man gav honom nappen vände på honom och han blev lugn för att börja igen såfort jag la mig tillrätta. Så höll han på tills typ halv 7. Den enda gången han var lugn var när han låg på mitt bröst men kan inte sova så för när jag slappnar av trillar han ner. Nej nu är han sur igen så får ta honom, ha en bra dag! Kram

Kommentera

Publiceras ej