God morgon!!

0kommentarer

 I natt har väll Knodden sovit hyfsat ok. Inte suttit vaken någon längre stund iallafall men att han vaknar 4-5 gånger på natten håller i sig. Han somnade vi 19 tiden igår i sin egen säng efter att ha ätit, 1,5 timme senare blev han orolig igen och efter vi varit inne och gett nappen 3 gånger och tagit upp honom, fått honom att somna om för att vakna några min senare igen så provade jag ge honom mer mat och han slukade det med, då var kl 20.30. Efter de sov han till ca 23.30 sen började han igen. Försökte få honom att somna om i sin egen säng men slutade med att han fick mer mat och hamnade sidan om mig i sängen. Han sov oroligt men vaknade inte till förrens på morgonen vid 05.30 igen så jag har ju fått sova men vaknat vid 4-5 gånger när han är orolig, men framsteg eftersom han inte var vaken 2 timmar i natt och sov ändå till 23.30 i sin egen säng. 
 
Loppan somnade sent igår. Farmor var ju här och hjälpte mig och sambon med att fixa 1/2 grisen som vi fick och fyllde upp frysen så du kunde man ju inte lägga sig och sen tog de några timmar till innan hon somnade så runt 22.30 fick vi henne att somna i vår säng, så bar in henne till sin egen och läste 2 timmar innan jag somnade. 
 
Min barn trivs bäst hos oss i sängen och så har de alltid varit, Loppan kan somna själv men ofta kan hon inte slappna av inne på sitt rum så hon känner av tröttheten utan de blir många gånger i vår säng och att man får säga till henne sådär 10 gånger att ligga still och tyst.
 
Vädert idag är grått & tråkigt men sålänge de inte öser ner och man blir dyngsur så blir de en PW med T.S så fort hon är redo. Dottern ska ju på dagis kl 9 så efter det kan jag.
 
Vi kanske höres senare idag om jag har något vettigt att skriva, ha en bra dag. Kram

Kommentera

Publiceras ej