kl 06.00 hmmm

0kommentarer

I dag blev jag väckt av Knodden rund 06.00 och icke så nicke skulle man somna om, han låg dör och snackade högre och högre tills jag gick upp med honom, pigg som en lärka.
Ser ut som de blir sol idag, gött om de är så. Kanske kan gå till lekplats med barnen sen, någon som kanske har lust att hänga på?
 
 
Ja då startade man en ny by på travian igår ändå, jag kan icke hålla mig ifrån de spelet, har försökt och de går sådär tills en ny omgång startar sen sitter jag där och bygger upp byar ändå. Det händer ofta inte så mycket i mina byar då jag som oftast har kört deff, är för mesig för att köra off :P.
Denna gången tänkte jag spela med mina föräldrar som har startat byar båda två.
 
Hur underhåller man en 7 månaders baby konstan? Just nu sitter han i stolen sidan om mig och surar och inga leksaker passar herrn.
Fick 2 söta bitringar till honom av min syster igår :). Fjärilar i blått. Hon hade köpt till Snuffe med :)
 
Jag känner mig ur fattig redan och bara halva månaden har gått :/. Usch ekonomiskt tycker jag inte alls om att gå hemma men personligt älskar jag det.
Skatten kom på bilen denna månaden med för 3 månader så lite mer än 2000 extra i räkningar med,
 
Vi har haft hyreshöjning igen, snart har man inte råd att bo kvar här ju. Det är inte ett dugg roligt att betala den summan varje månad på något man inte ens äger, men köpa hus är inte det lättaste idag utan handpenning och bra inkomster varje månad, Jag och sambon har väll ok inkomster men kunde ju varit bättre, iallfall min inkomst men om jag jobbat 100% hade jag väll haft ok inkomst med, men de finns inga 100 % tjänster just nu och de blir färre och färre då de flesta ligger på 75 % idag inom vården.

Kommentera

Publiceras ej