Scrapbook

0kommentarer

 
Då har jag börjat så smått med barnens scrapböcker. Det ska vara mitt första år men gå så långt som siderna räcker till och som de ska få när de blir äldre med. Håller på att spåna på ideer och påbörjat första sidan till dotterns som ska vara namn, dikt och vad hennes namn betyder. Efter det ska de vara bilder på min mage när jag vänta dem och ultraljuds biden som jag tog på första ultraljudet, massa ideer men svårt hur jag ska göra dem till verklighet. Det är inget projekt som man gör så direkt utan kommer stäcka sig flera år. Dotterns kan jag ju fylla i fram tills nu,Knoddens blir ju efterhand :). Dottern har ju fått alla tänderna, varit på första utlands semestern och börjat på dagis, finns en hel del om henne. Så de kommer ta lite tid men de ska vara kul att göra det så inget jag kommer snabba mig med att göra för att jag ska utan de kommer efterhand.
 
Blev en premiärtur på cyllan för Knodden idag ändå, cyklade hem till mormor & morfar en stund.
 
 
Dottern fick prinsessutstyrsel igår och här har ni henne med de på sig i morsse.
 
 

Kommentera

Publiceras ej