Underworld Awakening

0kommentarer

Jag såg denna fjärde filmen av Underworld igår och även om jag tyckte den var bra så måste jag ha missat något. Hur kan hon ha en dotter när hon varit nerfryst? Någon som fattade hur de gick till? Denna texten är om filmen som jag hittade.
 
Efter att ha vaknat upp från 15 år i koma upptäcker Selene att hon har en 14-årig dotter som är en hybrid av vampyr och Lycan. De måste nu stoppa ett biotekniskt företag från att skapa en hel armé av super-Lycans.
 

Efter 15 år i koma upptäcker hon att hon har en 14 årig dotter, hur går de ihop?
 
 
Jag älskar de tre filmerna när Kate Beckinsale är med. Inte sett  Underworld: Rise of the Lycans för den har inte tilltalat mig riktigt, men de måste ju komma en 5:te och den ska jag helt klart se :) 

Kommentera

Publiceras ej