Vips borta

1kommentarer

Jag satt med Ipaden igår och bloggade om tankar och känslor och när jag skulle posta inlägget gick något fel och bilden var de enda som kom, men kanske bättre så för tror som vanligt att det hade blivit fel om jag publicerat det som de har lätt att bli då alla inte förstår hur jag känner och mår över vissa saker.
 
En sak som jag skrev var iallfall min saknad av min bästa vän T.S. Detta här var inte alls som vi planerade förra sommaren när vi satt på baksidan och längtade efter våra små som växte inom oss. Vi skulle träffas mer än någonsin med våra små men i nuläget träffas vi nog mindre än när vi jobbade. De senaste 3 veckorna har jag typ stött på henne 1 snabb gång bara. Saknar henne otroligt mycket och känner mig besviken över hur de blivit helt tvärtom än vad man hoppats på. Det är ingens fel, de bara har blivit så. T.S har de inte lätt med sin lilla Bumbi eftersom hon har fått kollik och mycket av energin går till henne så de blir inte mycket ork över till annat, sen är de i sin stuga ganska ofta för Bumbi verkar mår "bättre"där nere. Så nej livet ser inte alls så kul ut nu. Jag sitter hemma och går och till från dags för att hämta Loppan och sen handla. Inga vänner finns i bilden just nu. Jag har försökt kontakta minst 3 i försök med kaffe men ingen verkar vidare intresserad av att träffas. Jag kanske bara är en bra arbetskamrat och någon man hejar på när man går förbi men inte mer än så? Inte vet jag, trots jag har min familj som ger mig oändligt med kärlek och nervsammautbrott då och då så saknar jag faktiskt att umgås med folk med. Känner mig ensam och isolerad här hemma. Jag vet inte vad man ska göra för att komma ifrån den känslan, de hjälper ju inte att sitta här och tycka synd om sig själv precis.
 
Jag går ner på öppna då och då med Loppan men om där inte är någon man känner så pratar man inte med någon alls typ och man pratar med dem där och sedan är de tack hej tills nästa gång man stöter på varandra. Jag är ingen ensamvarg, jag vill ha en umgängeskrets och vänner runt mig, inte dagligen kanske med några gånger i veckan hade nog hjälp till att få mig piggare och mer motiverad till saker. Nej nu tänkte jag hoppa in i en dusch sen får jag väll ta och städa undan här hemma.
 
Kram

1 kommentarer

Anonym

12 Apr 2013 08:53

Låter inte kul:-( Men du har inte ringt mig, jag är ju ledig fredagar och i vinter har vi inte varit iväg på cross... Så om vi är hemma, vill både jag o Fabian träffa er:-) Kram!

Svar: Nej de har jag inte eftersom jag har svårt att ta mig någonstanns så har de blivit de här i Staffanstorp som jag försökt få lite kontakt med. Känns dumt att ringa och höra om vi kan träffas så måste ni sätta er i bilen och åka.
Bechy

Kommentera

Publiceras ej