Nu får Bumbi ta och titta ut !!

0kommentarer

Min bästa vän väntar sitt första barn, en lite Bumbi och hon har nu gått 4 dagar övertiden och vi väntar otåligt på dig lilla vän. Varje gång hon skriver att hon har ont håller jag tummarna för att de verkligen är dax. tycker de är dax för henne att titta ut till sin mamma och pappa som längtar så efter henne :). Tant Bechy med <3.
 
 
Ser ut som några av dottern pricka redan börjat torka, hon är på och river konstant och fram till ungerfär 02 i natt fick man knappt någon sömn då hon vaknade och var ledsen flera gånger för att de kliade. Har fått utskrivet Travagyl eller vad de heter så hoppas på att de kan hjälpa henne, har fortfarande inte fått konstaterat till 100 % att de är Vattkoppor men vad skulle de annars vara? 
 
 
Till vänster är bilden från 1177 och till höger min dotters rygg, jag tycker utslagen är lika så jag antar att det är vattkoppor. Pratade med BVC igår och då de är så smittsamt så vill de inte att man kommer ner.
 
Min brors flickvän ringde igår och hennes son har inte haft det så hon ville bestämma en lekdag med dottern och hennes son så de kommer idag. Loppan är lite pipigare än vanligt men tror de är kliandet som gör det på henne.
 
Nu ska jag ta hand om mina små, ha en bra dag så kan vi höras senare. Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej