Ont efter man fött barn?

2kommentarer

Sitter här med liknande kraftig mensvärk och funderade på om jag skulle ha min mens igen men när jag kollade kalendern så är de bara 2 veckor sedan jag hade den så jag började undra om de är ägglossningen som gör ont, kan inte minnas att jag haft ont av ägglossning innan men när jag googlade på de så var de jätte många som skrivit att efter de fått barn har de fått liknande mensvärk vid ägglossningen och vissa har så ont att de knappt kan gå. Kan de stämma? Hur är de för er?
 
Kram 
 

2 kommentarer

Alek

05 Feb 2013 21:52

Efter en förlossning har jag märkt att kroppen kan bli lite konstig och man kan få det lite mer värk och sånt än innan, kanske kan vara nu i början för det kommer jag ihåg med mensvärken i alla fall, var som jag skulle föda igen =)

Svar: Tror de är ägglossning iallfall de är 2 veckor sedan senaste mensen och andra tecken på ägglossning.
Bechy

Chris

05 Feb 2013 23:21

Det har du ärvt efter mig:)

Kommentera

Publiceras ej