Vad hade ni tyckt om de tjejer?

0kommentarer

 
 
  Min mamma är väldigt väldigt duktigt på att göra cheescakes och mat över lag och jag älskar som sagt att baka. Jag skulle jätte gärna vilja ha en lite tillställning till våren eller vad man ska kalla de. Jag bakar en 3 sorters tårtor och dekorerar på olika sätt, min mamma får i uppdrag att ev göra några cheescakes så samlas vi och äter detta, Detta blir en möjlighet för mig att visa er vad jag kan göra och ni får möjlighet att smaka de jag bakat. Att baka är inte gratis så de skulle kostat en liten slant så jag kan få ihop till de som behövs. Självklatr är barn även välkommna så dottern och sonen får lite lek kamrater, är de fint väder kan man ha typ picknick, de är en möjlighet att träffas och ha en trevlig dag tillsammans. Vad tycker ni om det? 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej