Vattkoppor eller?

0kommentarer

 
Dottern kallade på mig i morsse och sa mamma titta här. Hon hade utslag på kroppen, från låren och upp till hårfästet. De flesta tror de är vattkoppor. Jag har inte märkt något alls tidigare och min syster och hennes son var hos oss i går kväll och vi hade varit hos mina föräldrar tidigare på dagen med, nu har jag jätte ont i magen och rädd för att lilla Snuffe ska drappas av något han inte borde drabbas av nu. Han har precis blivit utskriven från sjukhuset och behöver inte detta nu. 
 
De har även vissat sig på snuffes hörselprov att han troligvis är döv, de är en vanlig komplikation tydligen och läkarna skulle läsa tillbaka i hans journal och se om det ska bli en akutoperation för implantage, eller de ska vänta tills han är 1 år. Vår lilla Snuffe. <3 Han är helt underbar och så gosig, <3 Stolt moster är jag men han behöver inte mer nu, han har varit sjuk vad han ska och förtjänar lite lugn och få vara frisk. Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta med dottern inte smittat honom.
 
De behöver inte vara vattlkoppor men vad skulle de annars vara? 
 
Kram 
 

Kommentera

Publiceras ej