Evigheter sedan

1kommentarer

Känns som om de var evigheter sedan jag bloggade och jag har inte mycket mer att skriva om idag än jag haft de andra dagarna när jag inte bloggat.
 
Har hållt mig med att gå mina promenadet efter dagis så de känns skönt men har bara hållt på i 1 vecka. Förra tisdagen var första dagen sedan har jag gått 3 dagar i veckan mellan 3-5 km. Jobbigt att gå när de är allt, benen känns tyngre och man känner sig mer anfådd men när man kommer hem så känner man att lite nytta har de gjort, om inte för vikten för mitt eget mående. Jag känner mig inte piggare eller så men mer motiverad till att bry mig lite mer kanske. När jag lyckats gå ner lite i vikt ska jag ha som belöning att börja sola, vilken belöning va hahah kostar pengar de med men om de kan få mig att må lite bättre med mig själv så kan de kanske vara värt det :). 
Hatar hur jag ser ut & hatar min kropp. Blä
 
Nej nu ska jag äta lite då jag tömt kroppen på energi och sedan om jag har tur hinner jag bada en stund innan lilleman (Knodden) vaknar.
 
8 dagar tills min syster ha BF....Spännande han kan verkligen komma när som. Kommer han idag så är han 8 dagar förtidig precis som Loppan <3
 
Kram
 

1 kommentarer

Syster

19 Jan 2013 11:22

Ja och han kom då med :)

Kommentera

Publiceras ej