Förbjudna känslor!!

0kommentarer

Har under några dagars tid haft känslor som jag absolut inte borde ha, jag borde inte känna så och har inte kunnat prata med någon om det för de hade aldrg förstått, de hade bara tittat på mig som om jag var dum i huvudet så jag har valt att inte dela med mig av dessa känslorna, men idag pratade jag med min underbara vän T.S och berättade exakt vad jag känner och hur jag mår och till min lättnad förstod hon, att hon förstod varför jag kände så och dömde inte mig för det alls var en sådan lättnad att tårtarna började rinna. Jag känner mig väldig dum som känner så och det är inga känslor jag valt själv men de finns där ändå vare sig jag vill eller ej. Nu vet hon och jag vet att hon förstår mig så nu kanske de inte spökar på samma sätt längre.
Jag har lust att skrika ut vissa saker men gör det inte för de kommer misstolkas eller så kommer jag bara bli dumförklarad så får snällt hålla det inlås inom mig och blir de för jobbig har jag alltid T.S att vända mig till. Du är guld värld och vet ej hur jag skulle klarat mig utan dig. Min son kan skatta sig lycklig som har dig som Fadder/Gudförälder :). Finns ingen annan som du <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej