I soffan

0kommentarer

Sitter i soffan med ipaden och ska snart läsa i boken jag valt, har läst den innan men har oxå läst alla mina böcker så vill jag läsa får jag läsa om och de gör jag nu.

Knodden ligger sidan om mig. Så fort jag lagt ner honom i sin egen säng vaknar han och även om jag lägger honom i vår. Det är som om han känner av att han är ensam där.

Deta har visat sig att en av mina gamla arbetskamrater är på neo nu och hon har haft hand om min systerson, min syster berättade de idag. Det har plockat bort sonden nu för han äter så bra ur flaska och även brösten. Önskar man kunde vara där inne och hälsan på men de får man inte, men när Snuffe var som sämst fick min faster tillåtelse att vara där som stöd så hon får komma och hälsa på *avis* men jag har ju min egen prins och prinsessa här hemma som jag får gosa med när jag vill. Knodden iallafall, loppan kan komma helt plötsligt och vill ha en puss & kram men på hennes villkor. Nej nu ska jag läsa, ha en skön kväll. kram

Kommentera

Publiceras ej