Lite ärende idag.

0kommentarer

Efter jag lämnad dottern på dagis gick jag hem och matade Knodden efter de traskade jag ner i byn en runda och gick in till banken för att avsluta de kontot jag hade där. Har bytat bank så nu är de gjort med. Gick inom jobbet påvägen hem och pratade ned vår samordnare om ev timmar så inte alla ens dagar består av att sitta hemma eller handla typ. Man måste ju skriva upp när man kan jobba och sedan ringer de en på morgonen ev kvällen innan om där finns jobb vilket betyder att har jag satt upp mig att jag kan jobba så får man se till att inte boka upp sig den dagen, det gäller även sambon så han får ta ungarna om jag ska in och jobba så får se över hans innebandy mm innan jag skriver upp mig. Har en väldigt väldigt gnällig son men ska om en stund hämta dottern och då somnar han nog k vagnen. Han åt för lite mer än 2 timmar sedan och där imellan har jag ammat honom lite med så de är nog tröttheten som gör honom så här gnällig. Han är ett riktigt matvrak och de går ungefär 3 timmar mellan måltiderna om han få ersättning, skulle jag Amma honom går de ca 1-1,5 mellan bara. Han äter och äter. Kan inte minnas att dottern åt med Max 3 timmars mellanrum, de säger ungefär var 4:de timme men här blir de oftare. Nej nu får jag ta min skrikpelle. kram

Kommentera

Publiceras ej