Ny dag, nya tag!

0kommentarer

Knodden väckte mig vid 2 i natt och ville ha mat. Efter ca 1 timme fick jag honom att somna om och jag la mig i soffan dock slumrade jag till med han på armen vilket inte var de bästa men ingen skada skedd. 
Blev väckt av en gråtande flicka  vid 4 som grät för snäsan rann och hon hade ont i örat. Gav henne ipren (stolpiller) och hon gick in till sin pappa och somnade om. 
Knodden vaknade igen vi 06.30 och var vaken till runt 8-8.30 då hade även Loppan vaknat igen, Slumrade om när han somnade och orkade inte resa mig från soffan förrens kl 10 när Knodden vaknade igen. Så lite mer sömn än natten innan fick jag.
 
Folk påpekar att deras pappa får ta dem, men även om han skulle vakna så vaknar jag ändå och tyvär är jag så som människa att jag gör det fast han skulle vaknat. Att jag är trött ofta har jag mig själv att skylla, jag kunde gått och lagt mig när Loppan somnar men sitter ofta och läser tills 24-01 på nätterna. Ja jag är trött ofta och påpekar de men ni behöver inte läsa om de stör er. Ni väljer själv om ni vill läsa eller inte. Om jag skulle påpekat alla statusar som kan störa mig så hade jag ju inte gjort något annat och inte varit vidare omtyckt iheller så upp till er om ni vill läsa eller ej men jag är inte intresserad av spydiga kommentarer eller kommentarer som är totalt onödiga om man känner mig och sambon.
Tre dagar i veckan är Loppan på dagis och då kan jag vila när Knodden sover men nu är hon sjuk eller var sjuk hela förra veckan så därav ingen vila på dagarna, hon klagar på ont i örat och går de inte över få jag ringa VC igen men iprenen hjälper, hon har inte ont efter och är lika aktiv som vanligt så tror bara de är förkylningens om drygar sig med örat.
 
Sambon har fått ryck att städa i stora klädkammaren så min diktbok som jag påbörjade för att skiva av mig mina känslor efter min kusin gått bort hittades. <3
 
 
Ha en bra dag!! Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej