Snart denna dagen över!

0kommentarer

Ja då är denna dagen snart till ända. Har inte gjort något speciellt alls idag. Lämnade dottern, gick nästan 5 km, slappade, hämtade dottern, slappade, åt, slappade till film med dottern och nu sitter man här. Lgh har förfallit idag och jag har inte lyft ett finger mer än när de gäller barnen och tömt diskmaskinen. Bara slappat så i morgon får jag väll ta tag i hemmet igen och underhålla mina barn. 
Kommer inte bli någon promenad i morgon för dottern är hemma och kan inte gå raskt med henne med mig.
 
Jag tro jag ska ringa MVC nästa vecka med och se om de har tid för mig. Har lite frågor och skulle ev behöva en undersökning, tycker inte alls om det. Har varit på apoteket idag så får se om de hjälper, de jag köpte.
 
Mina barn sover och jag ska lägga mig i soffan igen med en bok. Ha en bra kväll :)
 

Kommentera

Publiceras ej