Väntar & Väntar

0kommentarer

Dottern har hostat på nätterna och haft tungt med andingen, inte direkt påverkat hennes allmäntillstån men hon är lite slöare på fm men inte så konstigt om man väcks av hosta på nätterna. Hon har lite tungt med andingen vid ansträngning med men nätterna är värst så väntar på VC ska ringa upp.
 
Tandläkaren ringde precis och jag fick flyttat fram min tandläkartid 1 månad, jag har problem med barnvakt men mamma kanske kan då? De är 10 på morgonen, Tänkte på systern från början men de har knappt hunnit hem och sedan vet jag inte hur de är med den lille. de rör ju sig in om så jätte länge precis. De där med barnvakt mitt på dagarna är blä. Barnvakt överlag är svårt att hitta. Min syster är den som oftast ställt upp men nu har hon lilla Snuffe att tänka på i första hand. Ja får se om jag kan lösa de på dessa veckorna, pinsamt att boka om de 1 gång till.
 
 

Kommentera

Publiceras ej