Spark i magen och 13 år idag

0kommentarer

I förrgår var en kompis dotter här och lekte med min dotter och då sa hon till mig att "min mamma svarar inte när du ringer, därför svarar hon inte när jag ringer här ifrån för att hon tror det är du. Vad då spark i magen, vad i helskotta har jag gjort? Vad hände med vår vänskap och stämmer detta är de ju tydligt att den inte existerar längre. Jag blev väldigt chockad. Kan vara missförstånd men vi har knappt pratat de senaste månaderna och ännu mindre träffats så jag har ingen aning om vad jag kan ha gjort för att förtjänna det.
 
Idag är det 13 år sedan vi var på konfermationsläger alltså 13 år sedan jag och sambon blev tillsammans. 13 år med upp och ner. 13 år med både glädje och sorg. 13 år med lycka och misslyckande. Allas förhållade är precis som livet upp och ner. Ibland går de upp och ibland dalar det men de viktigaste är att de jämnar ut sig. Man kan inte alltid ha de perfekt men sålänge de mindre bra blir bra så är jag nöjd. Älskar min sambo fruktansvärt och efter våra dalningar har de bara byggts på. Jag tror ärligt inte jag vara utan honom en längre tid och han är min framtid tillsammans med våra barn. Det finns bara en sak jag önskar och det är ett bröllop, men det finns inte i min sambos värld så vill jag ha honom som jag vill av hela mitt hjärta så får bröllop bara vara en avlägsen dröm som jag aldrig kommer nå. Skulle de hända då chockar han alla.
 
Idag bakas det och mer om det kommer på facebook  Angelins smått & gott och instagram Angelinssmattochgott. 
 

Ha en fortsatt bra dag i regniga sverige och mamma och pappa njut av värmen i Turkiet för vi har en vanlig svensk sommar här hemma.

Kommentera

Publiceras ej