Holy f***

0kommentarer

Idag är jag så sjukligt trött, men vet om att när jag kommit ut och rört mig lite så piggnar jag till. Snart dax att lämna loppan på dagis och sedan tänkte jag PW en runda, inte rört mig på flera veckor nu dels för loppan varit sjuk och sedan har jag inte haft ork eller lust. Att sitta inne den största delen av dagen och typ inte träffa någon tar på psyket, visst jag umgicks inte med många innan iheller men hade ändå Kickan & T.S att umgås med och nu när T.S fått lilla Bumbi så har de inte blivit så mycket av de och Kickan och jag har inte träffats på flera veckor. Vi säger att vi ska träffas men när dagen kommer så hör vi inte av oss och inget händer, det har bara blivit så. Har träffat min syster med och lilla Snuffe några gånger tillammans med hennes vänner men saknar T.S, saknar att snacka skit och bara umgås. Hon är den ända som jag verkligen anförtror mig allt till och hon är en helt underbar vän. 
Vänner kommer och går men T.S och jag blev vänner via jobbet och snabbt hittade vi varandra. Hon är en vän som kom men inte kommer att gå, inte än och jag hoppas aldrig. Även om man inte träffas på samma sätt så kommer hon alltid ha en otroligt stor plats i mitt hjärta och nu när vi har barn båda och hon sin familj så kommer de bli att man inte träffas lika mycket, men hoppas att vi kommer träffas mycket i sommar när vi är hemma. Förra sommaren  blev de inte så mycket och sommaren innan dess inte iheller. När jag bytade avdelning så blev våra schema så olika så när jag jobbar är hon hemma och så tvärt om.
Nu ska jag ta på barnen, vi kan höras mer ikväll.
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej