Omg vilken natt !!

0kommentarer

 
I natt har jag sovit 3 ynka timmar, det är dels mitt eget fel.
Jag började bok nr 3 ur I nöd & lust igår och som vanligt med böcker jag tycker är bra kan jag inte lägga den ifrån mig men ändå runt 23.30 tvingade jag mig att lägga den ifrån mig och så och lägga mig, där låg jag och vred och vände mig till runt 01.00 och sedan vaknaden Knodden, de började med gnällande men fick inte honom att somna om utan fick gå upp med honom så där var han vaken till kl 03.00 efter flera försök av att söva honom så somnade han om och precis när jag lägger ner honom hos mig i sängen så vaknar dottern och en olycka hänt så de var bara att ta hand om det sen kunde jag lägga mig och kl 06.30 vaknar Loppan som kommer in till mig och lägger sig och då vaknar Knodden så lyckade ligga kvar i sängen 1 timme men ingen sovande direkt sen så var du upp och börja fixa inför dagis.
 
Jag ska att jag skulle städa idag och de ska jag men skjuter nog på de tills em och försöker vila lite på fm när Knodden sover igen om jag kan. Ibland somnar jag som en stock och ibland kommer jag inte till ro. Dessutom vill jag slutföra boken idag, ska ner på biblioteket med en runda innan Loppan hämtas och hämta de två reserverade böckerna som kommit. Så men en stund i sängen blir det och tar sömnen över så sover jag. 
 
Nu ska jag börja ta på barnen inför att traska ut i snön och lämna Loppan på dagis. Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej