Idag har de bakats

0kommentarer

Som rubriken säger så har vi idag bakat rulltårtor med ett nytt recept och testat mönster i rulltårtorna och blev hyfsat nöjd med dem faktiskt. Dottern fick bestämma ena mönstret och bild på de kommer i morgon. Knodden är fortfarande vaken så får se hur länge han sover i natt eftersom han är uppe fortfarande. Just nu ligger han och snackar i sin säng och loppan tittar på film i sin. Knodden är 8 månader nu och den enda som passat honom är min syster och de är Max några få timmar de handlar om, när dottern var 2,5 månad sov hon borta för första gången och hade nästan aldrig problem att ordna barnvakt men till Knodden är de svårare. Varför? Är de för loppan var första men Snuffe är nr 3 nu och där verkar det inte vara lika svårt? Min syster är den som ställt upp för mig men nu när vi ska på sambons brors bröllop vet jag inte om jag kan ordna någon som tar barnen. Det är inte så man ska ut och röja precis. Jag har frågat men sen säger min syster en sak så vet inte hur de blir. Jobbig det där men att kunna få lite fritid, jag & sambon tillsammans bara vi. Jag älskar mina barn mest av alltid och i vanliga fall är de med mig om jag inte har läkarbesök eller liknande men till de bröllopet behövs barnvakt så vi får se hur det blir. Tycker det är lite sorligt om det inte går att lösa. Jaja det är ett tag till så får se om jag kan lösa det. Ha en bra kväll :)

Kommentera

Publiceras ej