Ny husvagn eller?

0kommentarer

Min sambo och jag snackade lite i går om att vi kanske ska ha en ny husvagn. Det är inget fel på den vi har och vi har bara haft den 1 år men jag skulle vilja ha en annan planlösning. Det är inte alls säkert och som sagt är vår jätte fin och duger alldeles utmärkt. När jag öppnade brevlådan idag låg där en inbjudan till bröllop. Min sambos bror ska gifta sig och jag blir så oerhört glad för deras skull, sitter och ler nu. Underbart <3 önskar själv jag fick stå brud någon gång men de lär var en dröm som aldrig blir sann. Vi har två barn och varit tillsammans i 13 år i år men sambon vill inte alls gifta sig, han ser ingen mening med det. Över till annat då sitter jag ute i trädgården ned ipaden och dottern leker för fullt. Knodden sitter i vagnen sidan som mig och små surar. Fotot är från helgen ute med husvagnen och Cross.

Kommentera

Publiceras ej